woensdag 22 augustus 2012

7 maanden geleden "Nieuw project"!



Tja ....veel is er niet meer op mijn blog gekomen de afgelopen maanden,dat wil gelukkig niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Ik ben inmiddels als leidinggevende gestart op een nieuw kinderdagverblijf  waar net even meer van mijn tijd in ging zitten.
Wel fijn dat iedereen daar erg enthousiast is over thema(seizoen) tafels. En ik krijg gelukkig veel hulp van mijn moeder want ik heb al een hoop projecten van haar mogen lenen en ook gekregen om neerte zetten.
7 maanden geleden starte ik ook met  "een nieuw project" welke inmiddels is afgerond natuurlijk (Gerda nog bedankt voor je hulp! We gaan m samen maken voor jou meiden?)
Ik heb het Muizenhuis met familie Muis gemaakt van Grethilde.
Een super leuk patroon met erg veel afwisseling met  van lapjes.







De foto's zijn uit de knutsel periode.
Het Muizenhuis met familie muis heb ik gemaakt voor  Handwerk atelier sari.
In het atelier zijn volgende week donderdag vrijdag en zaterdag super leuke open dagen.
De allerlaatste "up date" van de familie Muis is daar te bewonderen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten