zaterdag 25 augustus 2012

Vakantie "werk"

In de vakantie had ik lekker de tijd om veel (af) te maken.
Ik zocht op mijn gemak uit welke dingen ik mee zou nemen en kwam er daardoor achter dat ik alweer veel teveel leuk vond/en nog kon afmaken.
 Daarom deed ik ook het een en ander in een tasje voor mijn moeder en heel snel kwamen deze foto's alweer terug.
 
En deze slinger had ze nog even snel bij Sari gekocht.
 
 
 
Echt heel erg leuk dat het alweer af is zeg.
 
 
Nu had ik meer tijd voor mijn vakantie "werk"
Want ook ik was nog even voor mijn vakantie langs Sari gegaan om materiaal te halen voor "De pinda slinger" van septemberspring.Een patroon van mijn wensenlijst.
 
Ik heb er nog geen slinger van gemaakt omdat we ze op een andere manier gaan  gebruiken bij de open dagen van Handwerkatelier Sari volgende week.
Er zijn ook nog een aantal dingen "bijna" af gekomen, ik miste toch nog wat materiaal.

Tussen alle andere vakantie activiteiten door konden mijn meiden ook niet stil zitten
Kaja bedacht en maakte prachtige versieringen voor haar portemonnee.     

 
 
En Jonna maakte nog twee pakketjes voor mij af!
Ze verzon en maakte een heel lief popje voor het zonnebloemkindje
  
 
En deze bloemen kindjes.
 
Ik vind het erg leuk om te laten zien dat er een hoop luitjes met lapjes zijn bezig geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten